Nuraybakay Saçımı uclarından kesmek istiyorum da 8 aylıgım bi sorun olur mu acaba hiç doktoruma sormakta aklıma gelmedi de 🙄🤭🙂
Ysmnbdl Nuraybakay kestirme de bi sıkıntı olmaz bende 8 aylığım sıcaklar başladı bende kestirecem doktoruma sordum sadece boya önermiyoruz yaptırma dedi kesim de sıkıntı yok 😊