Busramehmet bende 35-4 hafta ikiz gebeyim. Bu durumu doktorunuza sordunuzmu? Bende sol kasigimda bicak batar gibi agri oluyor bazen. Cok ayakta kalinca veya yorulunca doktorum bana bebegin biri kanala girmis basiyla ve ikiside bas bas asagida oldugu icin rahime daha cok baski oldugu icin dedi. Bence durumu oncelikle doktorunuza bildirin. Rahim agzi kisalmaya basladi dediyse olagan disi olan her durumu bildirmekte fayda vardir. Saglikla alin kucaginiza insallah.