ArzuztrkSavran inşallah benimde gelir biran önce haftaya cumaya kadar açılmam olmazsa sezeryan olucaz. Kendimi Normal e hazırlamıştım Doğum tamamen benim dururmuma göre gerçekleşicek hangisine hazırlanmam gerektiğini bilemiyorum hiçbir Doğum belirtisi olmadığından 😅.