tgba22 Kızlar 32. Haftaya girdim doktor bırakabilirsin dedi ben covid olmuştum 3 ay önce o yüzden başlamıştım d dimer yüksek çıkmıştı bu haftalarda bırakanlar var mı benim gibi sorun olmadı dimi biraz çekiniyorum bayadır kullandıgım için
Zeynep9120 tgba22 pıhtılaşman varsa dogumdan 2 gun önceye kadar asla bırakma riske atma derım ama yoksa tabii pıhtılaşmaönlem amaçlı alıyosan bırakablirsn
Loveme tgba22 bende tüp bebekten dolayı kullanmıştım hamileliğin başından 28.haftaya kadar sonra bıraktırdı doktor
tugba9293 tgba22 benim634 cıkmış normalde 500 den küçük olmadı gerekiyormuş bana da 32 den sonra kan sulamndırıcı başladılar ellerime siyahlıl cöktü diye