Kızlar merhaba bende son adet tarihim 9 mayis bı gebelik kaybım var ikinci hamileliğim 10gun önce kese göründü bebek gorunmedi doktor erken zaten dedi boş gebelikte olabilir dedi,yarına randevu verdi başta kese görünüp sonra bebeğini görenler varmı icinizde