Yagmur_849884 Kizlar bugünden beri inanılmaz sırt ağrısı çekiyorum covid geçiren hamileler var mı korkuyorum
3uncuyeAnneOluyorum Yagmur_849884 Ben geçirdim 3 aylık hamileydim, bir sorun olmadı, zaten hiç belirti olmadan geçirdik ailece… ama siz doktorunuza danışın, en iyisini buradakilerden çok o bilir… Insallah bir şeyiniz yoktur, Allahim tüm bekleyenlere şifa versin…
hunilianne Yagmur_849884 ben daha yeni geçirdim sadece sırt ağrısı tek başına belirti olmaz bence. Ben başta hafif ateşlendim sonra boğaz yanması, öksürük, geceleri aşırı terleme falan oldu grip gibi atlattık çok şükür.