GizMeh Haftamdayım belim ara ara sızlıyor erkek bebek bekliyorum daha erken değil mi kızlar bel ağrısı için
Kuyumcu GizMeh en basından berı bel agrısı cekenler oluyor canm erken degıl benmde olmustu sonra gectı sımdi 33 deyım yıne basldı
Bebegim4 GizMeh kuzum bende 17 içindeyim geçen sırf bel ağrısı için doktora gittim doktor bebek kilo almaya başladı yavaş yavaş büyüyo çok normal artar bile dedi ama vitamin verdi ve ağrısı kesici bu arada benimde erkek ve gebeliğimin başından beri şiddetli
Sadece_anne GizMeh Benimde erkek ve belim kopuyor biraz ayakta durunca bence normal bunlar canım dinlenmeye calis.
Nur_2013 Ben o bel ağrısından çok çektim o haftalarda gece uyuyamadığım bile oluyordu ama sonradan geçti