Yaprakdokumusever Çok fena kızarık ve gitgide kızarmaya devam ediyo. Doğal zeytinyağı sürüyorum en başından beri her altını açışımda ama fayda etmiyor. Başka ne yapabilirim???
Kuyumcu Yaprakdokumusever sudo krem onarıcı ozellıgı var sürün rahatlatır gecırır bır kac gune sıcaklarda geldı pişik kacınılmaz olcak
Dilekcnkn Yaprakdokumusever Altını bir süre açık tutmaya çalış güzel bir pişik kremide al yani şu an ben mustela aldım kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım belki bezden kaynaklıdır prima kullanıyordum ve bepantol pişik kremi almıştım bizde çok şükür pişik yoktu ama dediğim gibi altını bir süre açık tutmaya çalış inşallah bir an önce geçer
Eylul_naz09 Yaprakdokumusever ıslak mendıl kullanma bellı bı donem alt sılme pamuklarından ılık suyla dene eger ıslak mendıl kullanıyossn .bır de bızım bulundugumuz sehırde bazı eczaneler özel karısım yapıyo pısık ıcın eger bulundugunuz sehırde öyle bı eczane bulursanız yaptırın cok ıse yarıyo
Yaprakdokumusever Dilekcnkn altını açık tutamıyorum anında tuvaletini yapıyo 🤷🏻♀️ Bizim bezimiz de prima
Dilekcnkn Yaprakdokumusever Evet yapar ama mecbur yani altına alt değiştirme örtüsü falan varsa onu bırakın çünkü çok kötü olduysa hava alması lazım bezle iyice kötü olabilir
Yaprakdokumusever Eylul_naz09 kullanmıyorum en başından beri pamuk ıslatıp siliyorum ama yine de oldu 🤷🏻♀️ Eczaneye sorayım bakalım
Portakalgeliyor Yaprakdokumusever sudocrem aldım ben normalde de çok onarıcı ama istersen mustela - bepntol elinin altında dursun küçük paketlerden al
glnzem Yaprakdokumusever sudocrem kullanmanı tavsiye ederim her beslediğinde az bişey sürersen pişik olmaz canım