Merhaba şu an 6+3 haftalık hamileyim.2 hafta önce keseyi gördü doktor. Geçen hafta tekrar kontrole gittim fakat bebek görünmüyor dedi, bugün gittim yine yok. Yüzde 50 ihtimal var dedi ya geç büyüyor ya da boş gebelik. Ama kese şekli düzgün, plasenta yapısı oluşuyor. Genelde sağlıksız gebeliklerde kese şekli bozuk olur girintili çıkıntılı olur dedi. Yine de 1 hafta daha şansı var bakalım dedi, Rabbim hayırlısını versin ama üzüldüm. Endişeliyim biraz da böyle kese şekli oluşumu düzgün olup boş gebelik yaşayan var mı acaba?