Merhaba arkadaşlar,yaklasik bir haftadır göğüs aramda kaşıntı ve kızarıklık var. Temiz tutmama,pişik kremi kullanmama rağmen geçmedi. Bunu yaşayan var mı acaba? Evde yapılacak bisey var mı? Bir kaç güne gezmezse doktora gitmeyi düşünüyorum? Gidersem de hangi bölüme almayalım?