Ecemk66 Gebelikte çatlaklara badem yağı ve vazelin kullanan var mı sonucu merak ediyorum yada herhangi başka bir ürün önerisi olan???
MugeninNefesi Ecemk66 ben bio oil,lierac ve bebe yağını karışık olarak uyguluyorum. 22 haftalığım henüz karnım çok büyük değil ama umarım çatlamaz
Tubaa Ecemk66 canım ben vazelin kullandım maşallah hiç olmadı neredeyse çatlak ilk gebeliğimde şuan yine kullanmaya başlicam her gece uyumadan sür yat
BusraUras Ecemk66 bende lierac ve Hindistan cevizi yağını kullanıyorum birgün biri birgün biri 37. Haftadayız. Yok denecek kadar az çatlağım var alt karnımda. O da bu hafta oldu ☹️
Gururunannesi Tubaa ya sürdükten sonra tsortunu üstüne çekiyor musun? Yoksa göbeğin açık mı yatıyorsun canm. Bn sürüyorum bu sefer de yatak kirlenecek diye tsortu çekiyorum bu kezde elbise ye bulaşıyor bir anlamı kalmıyor
Syma-ma Ecemk66 vazelin zararlı. Ben kantaron yağı ve Hindistan cevizi yağı kullandım ama çatladim yine de 🙄
Tubaa Gururunannesi Canım iyice yedir kapat çok bulaşmazki kaliteli güzel bir vazelin al zararlı değil vazelin ya sanmıyorum
Minekynr Ecemk66 Ben sinoz çatlak kremi kullanıyorum ilk aylarda düzensiz kullanmıştım ama 5.aydan sonra düzenli kullanıyorum suanlik iyi gidiyor tavsiye ederim