Meryemm1212
Bence ilgiliydi açıkçası doğum zamanı beni en çok rahatlatan şey sakın oluşuydu ben biraz panik biriyim zaten hastaneye gittigimde önce ebeler muayne ettiler sonra doktorum geldi bebegin kafası kanala yan girmişti pozisyon önerdi biraz konustu sonra doğum yaklaşınca geldi zaten benim beklenenden bı 3 saat önce oldu doğumum şöyle soyliyim muhabbet ederek gülerek doğum yaptım 2. Ye hamile olsam yine Tuba hanımi tercih ederim 😊