PapatyaAnne_ Salı günü doğum yaptım çok şükür 🤗 yaz bebekleri nasıl giydirilmeli neler giydiriyorsunuz? İsilik olmaması için zıbın üstü takım mı olmalı acaba yardımcı olur musunuz güzel anneler 😊