Simgeozturk11_ ben hiç özel bir şey yapmadım. Kilo çok büyük oranda genetik bebek zaten hafta hafta düzenli alıyor kiloyu. Ama tabiki doğuma yakın bazı anneler zayıf doğmasın diye ekstra şeyler yiyor. Benim bebeğim 36. Haftada 2800 dü. Haftada 200-300 Gr alıyor 30 dan beri.