FeriDEniz Kızlar merhabalar. Bugün itibariyle 38+5 günlük hamileyim. Bebeğim 31. Haftadan beri baş geliş. En son kontrolde Doğum kanalına da girdiğini öğrendik. Geçen hafta nstde düzensiz sancı çıktı iki tane. Bebeğin başı rahmine sağlam baskı yapıyor ama henüz rahimde incelme veya açılma yok dedi doktorum. her gün 3-4 bin adım yürüyorum. Evde oturup kalmamak için ufak ufak temizlik yapıyorum. Günde 25-30 kez çömelip kalkıyorum. Pilates topunda 15 dk egzersiz yapıyorum. Her gün üç hurma yiyorum. Ama oğlum gelmek bilmiyor. Son günler çok yoruyor artık. Ayaklarım her geçen gün daha da şişiyor. Afedersiniz kabızlık problemi yaşıyorum. Geceleri çok sık uyanıyorum. Artık doğurmak, kucağıma almak istiyorum oğlumu. 😕 sizde durumlar ne?
Babyboymom FeriDEniz Allah kolaylık versin az kalmış bugünleride arayacaksınız😅Bende 36+1 im sezeryan olacağım için gün sayıyorum. Nst de hiç sancım çıkmadı bazen adet ağrısı gibi oluyor sadece az şekilde. Hayırlısı olsun inşallah
Kubra3458 FeriDEniz 40.haftamdayım.Dediklerinin aynısını yapıyorum ama hiç bir tık yok.Sadece bekliyorum
Alim FeriDEniz bende doğurmak istiyorum artık beşiği hazır hastane çantası hazır kiyafetleri hazır ama daha 1 ayimiz var malesef ki
AslhanDzenli Ben 6 tane hurma yiyorum, her gün temizlik yapıyorum, evim dubleks 50 kere inip çıkıyorum, plates topundan biraz korkuyorum çünkü geçenlerde düştüm .. Gelsin istiyorum hayırlısıyla bi yandan sıcak bi yandan geceleri çok sancım ağrım oluyor dayanamıyorummmm 😩
AslhanDzenli MetininAnnesi1 Geçen de burda okumuştum günde 6 tane diye 5e indireyim o zaman ya da 7ye çıkarayım 🙄
AslhanDzenli FeriDEniz Bebekler rahat bence istediği gibi tepiniyo içerde keyfi yerinde valla istediği zaman uyuyo uyanıyo falaaaaaan 😍🤩🤣
Kubra3458 FeriDEniz Hem de nasıl.Sanki hiç doğurmayacakmışım gibi geliyor..okadar aktif çalıştım 37ye kadar hiç yerimde durmadım ama 40oldum hala bekliyorum
FeriDEniz Ayselcnt yaa ne kadar güzel😇 korkutmayın kendinizi lütfen. Çok güzel ve kolay bir Doğum geçirip evladınızı sağ Salim kucağınıza alacağınızı düşünerek motive edin kendinizi. 😊
Kubra3458 Ayselcnt Rabbim yardımcın olsun canım.Kendini strese sokmamaya çalış,evladına kavuşmayı düşün..Kolay doğumlar dilerim
FeriDEniz AslhanDzenli gelseler artık da kucaklarımızda ve beşiklerinde devam etseler tepinmelerine ne güzel olur 😬😬
FeriDEniz Alim tüm hazırlıklar bittikten sonra beklemek daha da zorlaşıyor, sabırsızlık artıyor 😊 hepsini güzel günlerde kullansın inşallah bebeğiniz.