yaklasik 4-5 gun sonra beklenen regl tarihim 6 haziranda ovulasyon testinde yumurtlama cikti ertesi gun silikti sadece yumurtlama gununu degerlendirebildik ve 8 haziranda da tatile gittik hatta hic iliski olmadi tatil fasli falan derken aklimda bile degildi tatilde malum😬neyse simdi evimdeyim de merak ettim bi ovulasyon testi yapayim dedim denemek icin yumurtlamadan 1 gun once cikan sonuca benziyo t esit ya da koyu degil ama normalde diger gunler ciktigi gibi silik de degil sanki pek ihtimal vermiyorum ama yine de insan bi acaba mi diyo boyle bisey deneyimleyen var mi aramizda acaba🤓
https://www.hizliresim.com/1bgwj45