Momm52 Kızlar bi oğlum olacak ama bi türlü ismine karar veremiyorum hem güzel anlamı olsun istiyorum hemde kulaga hoş gelsin istiyorum var mı öneriniz
Deletedmom23234 Momm52 Ben umut koyucam belki fikir olur. Ege, toprak, güney vs. Valla aklıma bunlar geldi bende de isim kıtlığı var da 😅
Aysnn3705 Momm52 bizim oğlumuz olsaydı adını Yavuz Kağan koyacaktık ama kızımız olcak bakalım belki ikinci erkek olursa kesin öle koycaz
Mucizem1995 Momm52 muhammed asaf, yiğit hamza, muhammed ali bu isimler guzel manali. Alper nebiliyim berkecan bu gibi erkek isimleri bana gore qarip.
Glsn58 Momm52 söyle bi inanış var bebek kendi ismini kendi seçer diye bi anda aklınıza gelir emin olun
HavvaAtasoy Momm52 Benimde oğlum olucakmış dün öğrendim 3 isim var aklımda ömer asaf,Dughan, Üveys 3 ünden birine karar vericem
[silindi] Momm52 ben ilk Asil koymak istiyordum ama o kadar çok Asil ismini duydum ki öğğkk geldi tabi bir de o ismi isteyince kimdeyse özellikle dikkatimi çekti ve çok fazla var gibi geldi. Şimdi Mert isminde karar kıldık. Sade, kısa ve öz, anlamı güzel daha ne olsun 😂 Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alıp isimleriyle seslenmeyi nasip etsin inşallah amin amin 🙏🏻