Boncukgiller003 Dua edin lütfen 🤲🏻 gece sabaha kadar ara ara gelen kasılma ve ağrılarım vardı. Sabah da nişanım geldi. Hastaneye geldim haftasonu olduğu için yatış yaptılar. Doğum başlamış olabilir dediler. Geceye kadar gelmezse suni sancı verecekmiş
Ebrar3435 Boncukgiller003 bendende Nisan geldi nstede sancim da çıktı ama yatış yapılmadı açılmam 1 cm oldu sancilarimi kendim hissetmiyorum ama.
Gmz41 Ebrar3435 Baby_lila Benim de dün sabah geldi nişanım. Açıklığım 2 cm ama nstde sancilarim 50 civarıydı yatış vermedi sancılarını evde bekle dedim doktorum. Bazen çok sert sancım oluyor bazen azalıyor düzene girmesini bekliyorum ben de
2-prensesannesiii Boncukgiller003 benimde nisanim gelmişti 3 cm de açılma olduğu için yatirmislardi o gece de doğum yaptım zaten çünkü sancılarım gelmeye başlamıştı iyi ki yatirmislar yani
Misskokuluminikk Boncukgiller003 nasılsın peki şuan artan agrıların varmı? Bende 39 + 6 oldım ama hiç agrı sancı yok.
Boncukgiller003 Misskokuluminikk 15 dakikada bir ağrım oluyor. Bol bol yürü dediler yürüyorum. Niçin bilmiyorum ama antibiyotik serum taktılar
Gmz41 Boncukgiller003 Canım benim de dün sabah nişanım geldi nstde sancilarim yüksek değildi 50 civarıydı hep 2 cm de açılmam vardı ama yatış vermek için erken sancıların gelince yatiririz dedi doktorum. Dün akşam baya sert sancılarım vardı tam hastaneye gitsem mi dedim azaldilar uyumuşum. Bugün öğlen tekrar başladı yavaş yavaş geliyor şimdi. Hastaneye gitmiyorum biraz daha sancilarimin sıklaşmasini bekliyorum.
Boncukgiller003 Gmz41 valla en iyisini yaparsın bende geldiğime pişman oldum ağrıları evde bekleseydim diyorum. Burası araştırma hastanesi olduğundan bırakmadılar beni yatırdılar
Boncukgiller003 Yasemin_in68 evet bebek doğum kanalında dediler. 6-7 dakikaya bir ağrım geliyo ama açılma ilerlemedi hâlâ 😔
Gmz41 Yasemin_in68 Ebrar3435 Bugün 36+0 olduk. Geçen hafta ciğer geliştirici falan yapılmıştı bir haftadır ara ara sancılarım vardı zaten benim.