Egeasigi Merhaba anneler,hangi ateş ölçer markasını kullanıyorsunuz ?ve memnun musunuz ? Bir yere sordum SABA markasını önerdiler ,biliyor musunuz bu markayı ? Ve sizler hangi marka kullanıyorsunuz ?
karayakaydan Egeasigi ben kanz markasinin aldim henuz kullanmaya baslamadim ama cok önerilmisti ve yorumlari da iyiydi.. Bir bakin isterseniz