35 +6 haftamdaym okuyan olmuştur düşmeyen gittikçe yükselen bir enfeksiyonum var araştırmada yatıyorum bugün hemşireler bi daha ciğer geliştirici vurdular yarın bir doz daha vuracaklarını söylüyorlar sizce beni sezeryan a mı alacaklar korkuyorum bebeğimi küveze alırlar mı 36. Hafta bebek için çok mu erken lütfen deneyimi olan yardım etsin çok korkuyorum 1 haftadır enfeksiyon tedavisi oluyorum hâlâ bi sonuç yok 🥺😭😭😭😭