Hanımlar daha önce de gebelik belirtileriM ile ilgi post açmıştım ben 2 ay önce boş gebelik geçirdim ve kürtaj oldum kürtaj sonrası ilk adetimi 28 Mayıs da oldum doktor korunmayı birakabilirsin rahmin gayet güzel durumda dedi ama biz eşimle zaten bir kaç defa adet olmadan da kprunmayi biraktigimiz olmuştu yaklaşık 1.5 hatta 2 haftadır devamlı sarı sümük şeklinde akıntım oluyo kasıklarim da ağrı oluyo devamli yatasim geliyo ve glgusler inanılmaz derece de agriyo sizce hamile olabilir miyim ? Test yapsam hamileysen sonuç çıkar mı ? Kan testi vereceğim ama PAZARTESİ gününü bekliyorum sizce ne yapmalıyım test yapsam çıkar mı sonuç ??.