Suheda28
iştahsızlık, ilk belirti buydu. göğüs hassasiyeti
vs normalde adetten once mutlaka olurdu, ilk defa olmamışti.
bir de internetten idrarin icinde beyaz parcaciklar oldugunu yazanlar olmustu. hamile oldugum belli degildi, dikkat etmistim benimkinde de cidden vardi. kan ve idrat testim negatif çıkınca demek ki yokmus oyle birsey demistim ama megersem
hamileymisim. testler yanlismis. iki haftalıkken bile anlasilabilirmis cidden idrara dikkat edilerek.