Kızlar benim 2 genimde pıhtılaşma varmış isteyen olursa testin resmini eklerim . Doktor hamile kalana kadar coraspirin 100 mg yazdı hamile kalımca iğne dedi. Beni zor süreçlsr mi bekliyor. 2 senedir saglıklı gebe kalamadım. Hem troit hastasıyım hemde imsilün dremcim yüksek biraz da kilom var. Hamile kalamamaktan anne olamamaktan öyle korkuyorum ki sizlerinde hikayesini dinlemek istiyorum