Irmak1925 6 aylık olduk ama hala net bi isim yok aklımızda. Benim ismim Irmak eşim de isimler yakın olsun diye kızımızın adı Nehir olsun diyor benim aklımda da Yankı ve Güneş var sizce hangisi daha iyi kızlar ? 🌺
Fairymom Irmak1925 benim kız kardeşimde kızlarının adını Nehir ve ırmak koydu üçüncüyede kız olsun erkek olsun Deniz koy diyorum ikisine de gider 😅🥰
SevdaBati Irmak1925 bende Yankı güzel ama karar sizin tabi yiğenim dahil bu sene o kadar güneş var ki.