Merhaba Yoyko bebek arabası kullanan arkadaşlar, üründe teknik bir sıkıntı yaşadınız mı? Servisi var mı? Ve yoyko bebek arabaları ile ilgili görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
İnternette arabadan memnun olduklarını ancak servis konusunda sıkıntı yaşadıklarını belirten yorumlar var. Aklım çon karıştı. İmdat 😅😅😂