Bende 26+4 oldum göbüşüm baya çıktı. Hareketlerini belli saatlerde hissediyorum. Genelde gün içerisinde bende hareketli olduğum için hissetmiyorum.
Hazırlıklarımda bitti sayılır bir kaç parça patikli patiksiz alt aldıktan sonra bitiyor çok şükür. Geçen hafta yıkadım astım şimdi ütülenip yerleştirilmeyi bekliyorlr 🙈🤦🏾♀️