Ezgi4147 kuzum 6+ da kanama alanlarım vardı 1 tane de değil birkaç taneydi iğneler ve progestan kullandım ama o süre zarfında hep leke geldi kahverengi 9. Haftada kesildi kanama alanı kapandı 12+ da tekrar kanamam oldu sonla lekeye döndü 10 gün kadar şimdi hamd olsun leke yok olur inşallah olmaz 16+ yım bu arada haftalık iğne günde 3 progestan kullanıyorum