balkupumm çok teşekkürler, sizde sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻kesinlikle Zübeyde hanım melek gibi🤗. Okan bey de harika biri gerçekten. Bende doğum için sigorta yaptırdım 5.060 tl ödedik. Birde covit testi ücreti ödedik onun dışında bi ücret ödemedik 🤗özel derken doğum sonrası lohusa şerbeti ikramları oldu gelen ziyaretçi misafirlerimize ikram etmek için