Hanımlar 7+1 haftalık gebeyim iki gündür sabahları yoğun bulantım var ve kahvaltı ardına muhakkak istifra ediyorum yemek yiyip folik asit içtikten 1 saat sonra da bulantılar başlıyor çıkarmamak için zor tutuyorum kendimi folikasidin bir yararı kalmaz diye. Bir sorun olur mu