Emregizem bendede aynı problem var canım hatta özellikleri sağ tarafımda gece uyuyamrm sanki bebek doğacak gibi enfeksiyon vardı geçti Çarşamba günü kontrole gitcem tekrardan sorcam doktora ben 3 doktora gittim progestan iğne ve hap kulnym ama normal diolar kasılma tarzın olursa magosit veriyolar