hulyabulut Merhaba hanımlar ben 25 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk kızım oldu şimdiki oğlum olucak inşallah karnım çok aşağıda duruyor sizde normal midir ilk gebeliğimde böyle değildi tedirginim 🤔
Serenica hulyabulut ay Benim de asagida gorendogum yaklstimi cocuk Asagi inmis diyor bende hep oyleydi Dedi oglusum oluyor ondan demekki