Dilekcnkn Habibe-280328 Ben evlendiğim ilk ser almıştım ama memnun kalmadım su akıtıyordu hep vestel’e bakabilirsin vestel’de uygun oluyor
Demetslt Habibe-280328 Cok memmunum ve çevremdeki herkeste altus kullanıyor memmun olmayanı görmedim. Sebzeleri çürütüyor demişler 3 hafta boyunca sapasağlam kalır meyve sebze
Asyaayaz1 Annem kullanıyor ama maalesef içersindeki malzemeleri çabuk çürütüyor ben kendim Vestel kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim
mrveknblt Habibe-280328 bütün beyaz eşyalarım samsung hepsinden ayrı ayrı çok memnunum 👌🏻 altus la ilgili hiç duymadım malesef cevremde kullananda yok..
Oglumveben34 Habibe-280328 bende kullanıyorum kombi tipi olanı çokta memnunum 2kişiyiz haftalarca kalıyor meyve sebze bir çürüme olduğunu görmedim hiç. Çokta memnunum
Kubrasszr Ben de 1 senedir ALK 471 NX modelini kullanıyorum çok memnunum, evde iki kişi olduğumuz için meyve ve sebzeler bazen haftalarca bekliyor su ana kadar bir sıkıntı yaşamadık 😌
Masaltaneminannesi Bütün beyaz eşyalarım Altus nerdeyse 2 senedir kullanıyorum ve çok memnunum özellikle buzdolabımdan
Semakrr Habibe-280328 Ben memnunum 10 gündür evde yoktum yeni geldim domateslerim sapasağlam duruyo Sadece buzluğu küçük onda zorlanıyorum ama beyaz eşya şans işi çamaşır makinem ve firınımda altus onlardan hiç memnun değilim