Esrakavak Kızlar dün çatlatma iğnesi oldum . Bugun 4-5 saat arayla ovülasyon testi yapsam . Yumurtanın ne zmn çatladıgını görebilirmiyım . 36 saat sonra çatlıyor dıyorlar biliyorum ama erken çatlamada olabılıyormus? Bilgisi olan varmı ?
Melchem Esrakavak çatlatma iğnesinden dolayı bikaç gün yumurtlama gibi çift çizgi çıkıyor onu testle anlayamazsınız maalesef. İğnenin içerdiği hormon nedeniyle gebelik ve ovulasyon testi yapmayın bosuna uzun süre pozitif görürsünüz
Cero-19 Esrakavak çatlama iğnesi etkisi on beş gün sonra geçiyor yapmayın derim her türlü iki çizgi gözükebilir 🥰
Zeyna27 Esrakavak canım bende oldum iğne 4-5 gün oldu test yaptım kopkoyu 3 gün yumurtlama gördüm istersen atayım testlerim bak benim kafamı da karıştırdı