Merhabalar, bu benim ilk hamileliğim olacak. 30 Mayısta regl olmuştum sonrasında 14 haziranda bir gün sadece bir kez gelen kahverengi lekelenmem oldu. İki gün sonra erken hamilelik testlerinden yaptım ama negatif çıktı. Sizce hamile olma ihtimalim nedir? Erken öğrenmenin bir yolu var mı? Regl günüme daha 10 gün var çıldırmak üzereyim 😕