Arkadaşlar benim 12.gün yumurtlamam oldu 13.gün çatlama oldu. Şuan 29.gündeyim adet olmadım dün gebelik testi yaptım negatif çıktı. Eğer hamilelik olsaydı çıkar mıydı yoksa bi kaç gün daha beklemeliyi miyim. Yumurtlamam normale göre erken oldu o yüzden sormak istedim. Bi kaç gün öncesine kadar adet olmam gerekirdi yumurtlama günüme göre. Bu şekilde yaşayıp hamile olan var mı yada sonrasında adet gören