Ben ikiz gebelik olduğum için bana doktorum en fazla 3 saatlik yola gidebilirsin oda çok mecburi bir sebepse git dedi onda bile mola verip yürüyeceksin dedi şuan 20 haftalığım ve hiçbir yere gitmedim ne olur ne olmaz diye her hafta başı proloton vuruluyorum ona rağmen gitmiyorum kesinlikle doktorunuza danışın benim komşumun riski yoktu ama kadın 4 saatlik yola gidip geldikten 3. Günü kanama lekelenme oldu 1 hafta sürdü çok şükür iyi şimdi eğer mecbur değilseniz bence hiç çıkmayın derim