MomNalbant Merhaba , 2 yaşında kızımın ağız içinde , hatta alt ve üst dudaklarının iç kısmında yaralar oluşmaya başladı. Önce kırmızı renkteydi şimdi hafif beyaz. Belli ki iltihaplı.. nedir bu ne olabilir yaşayan var mı nasıl geçer ne yapmam lazım 🥺🥺🙏🏻🙏🏻
Cimen_bebek MomNalbant Aft deniyor onlara. Buna en doğal çözüm “Ekşikara pekmezi” deneyin derim. Tadıda cok guzel. Hergun sabah aksam bi kaşık verin çocuga, ağzınin icinde gezdirsin sonra bi guzel afiyetle yesin. Hem şifa olur hemde ağız yarasını gecirme özelliği var. Annem ağız yaraları çok oluyor onun ıcin kullanir bende her hastaliga devaymis hemde kan yapiyor diye hergun kaşıklarım😁
Kusciviltisi MomNalbant bende çok sık oluyor küçüklüğümden beri genetik ve vitamin eksikliğinden oluyor 🥺 özel kremleri var 2 güne geçiriyor gece yatmadan önce sürüyorsun orada kalıyor ismi aft bu arada
MomNalbant Cimen_bebek AA çok iyimiş ama ben nasıl bulurum onu 😱 yurt dışındayım bide çok kısıtlı böyle şeyler burda bulmak zor…
Cimen_bebek MomNalbant Aa o sıkıntı iste tüüh. Biz Eskişehirdeyiz ama Aydından getirtiyoruz oraya özgü birseymis. Keske burda olsaydıniz 🥺
Kusciviltisi MomNalbant valla beni çok doktora götürdüler ama hiç bir çözümü yok götürün isterseniz vitamin eksiğini bulurlar ona göre vitamin yazarlar