Esraali allah allah ben de 2 kez geçirdim öyle birşey olmadi ama normalde benim reglim zaten ufak ufak parçalar gelir ondan belki fark etmemiş olabilrim ama bende de 2. cinde aşırı şancı oldu dayanamadım ben böyle bir sanci görmedim ben de cok sevinmiştim cuma günü hamile olduğumu öğrendim pazar günü sancim başladı 4 senedi bekliyordum bu bebeği