Geçmiş olsun ama öyle filmlerdeki gibi iki sarsılıp bir vurmayla bebek düşmez,düşen bebeklerin %98′i olulurken hata varsa yani doğal oluşumunda genetik bozukluk olursa 12. Haftasına kadar düşük olur, gelişmesi imkansız oluyor çünkü , diğer düşen bebeklerde başka sebeplere dayalı düşer. Çok aşırı büyük bir darbe olmadığı sürece allahın izniyle bişey olmaz. Şöyleki"“ uzanma, eğilme ,zıplama ”" gibi büyüklerimizin tembihi sağlıklı bir gebe için geçerli değildir, halter kaldırıp da hamileliğine devam edenler var merak etmeyin