Papatya_07 Batman da oturan anneler Batman eğitim ve araştırma hastanesinde 2 li ve 3 lü tarama testi yapılıyor mu? Yaptıran varsa memnuniyeti vs. paylaşabilir mi acaba.😊
Sevda72 Ben yaptım ama çok memnun kalmadım. 5 dk bile bakmadı doktor. Organlarını göstermedi. Kendi baktı sekretere yazdırıp bitti diyip gönderdi. Herhangi bir açıklma vs yapılmadı yani. Ayrıca aylar öncesinden randevu almak gerekiyor.
Papatya_07 Sevda72 aaa çok şaşırdım. Bende eğitim araştırma hastanesi olunca daha ayrıntılı bakılır sanıyordum. Ücreti ne kadardı acaba hatırlıyor musunuz acaba ☺️