Meryem80 Kızlar sabah uyandığımdan beri iki oldu kahverengi akıntı oluyor 13+5gunluk hamileyim sizce kotu bırsey mi
ShabnamNasirova Meryem80 canim dun bendede vardi doktora gitdim ilac yazdi sende hic durma doktoruna danis bende dusuk ihtimali vardi bolca istirahet ve iyne ilac yazdi
Meryem80 ShabnamNasirova devlet hastanesine gidiyorum sabah oldu daha da olmadı yarın ilk isim doktora gitmek olucak zaten bundan once bir dusugum var kalbı durmustu ondan dolayı korktum
Meryem80 ShabnamNasirova dedıgı nız gibi dusuk tehlıkem varmıs ıgne yaptı orda enfeksiyon ıcınde ılac yazdı Rabbım kimseyi evladı ile sınamasın
paleannesi Canım geçmiş olsun , doktoruna git gecikmeden progestan takviyesi verebilir. İğne takviyesi yapabilir.Bizde yaşamıştık aynısını atlattık çok şükür. İnşallah harici aksi bir durum olmaz.
ShabnamNasirova Meryem80 amin inshAllah benimde dusuk tehlikem var banada iyne yazdi doktorum ilacda 1 ay icmem lazim 10 gun sonra doktor gel kalp atisina bakalim dedi inshAllah kalp atisini duyarim.bir sey olucak diye korkuyorum
Meryem80 ShabnamNasirova sızın yeni o zamn benım ki buyuk olmasına ragmen oyle dedi bugun ınsallah duyarsınız o korkuyu cok iyi bılıyorum