Merhaba hanımlar 36+5 iz bugün oğlum olacak inşallah yüzümde hiç leke vs olmamıştı en başında sivilcelenme oldu sonra geçti aylardırda sıkıntı yoktu dün akşam elmacık kemiğinde hafif kızarma başladı geçer dedim ama arttı ve hala geçmedi kıpkırmızı şuan aynı durumu yaşayan var mı?