Deniz2961 canim ben çok büyük sorunlar yaşadım 1 ay kendime gelemedim yataktan çıkamadım tuvaletimi falan yapamadım cok agrım oldu takıldıktan sonra başka doktora gittim takılan stent böbrek ve mesane.arasindaki damarı tikamis o yuzden bobregim daha büyümüş hemen cikmasi gerekiyor dedi çıkardılar sonra normal hayatıma geri döndüm ama normalde benim de doğumdan sonra çıkacaktı takılması zor ama çıkması daha kolay