Celiklibusee Bugun fark ettim aynaya bakınca bir iki mor damar gördüm karnımın alt bölgesinde catlak gibi duruyo ama değil
PurpleTail Celiklibusee beyaz tenliyseniz belli oluyor☺️ Ben de 27.haftamdayım sadece göbüşüm var çok kilo almadım, çatlağım da yok henüz, karnım gerildiği için damarlarım belli oluyor deri inceldikçe görünmesi normal zaten merak etmeyin.
Nejlavrl Celiklibusee benimde göbeğim cok damarlandi butun damarlarim gozukuyor Bende sadece benimkinde var saniyordum o damarlarin uc kisimlari catladi alt karnimda
Minigimm0611 Celiklibusee Bende de var Bi iki tane ve göbek deligimin etrafıda mor karnım cıkmaya basladıgından beri öyle ama evet catlak değil normal herhalde olması doktor söylerdi diye düşünüyorum bakınca belli oluyor benım ki özellikle göbek geldiğinin etrafı
PurpleTail Celiklibusee hayır çatlak olsa anlamamanız imkansız olurdu😄 o baya belli oluyor, tipik bizimkiler mor damar görüntüleri mesela benim göğüs kenarlarımda da biraz biraz damarlar belirginleşmeye başladı büyüdüğü için sanırım
Fatosx PurpleTail benimde göğsümde çıkmıştı o damar görünümleri bende süt oluyor ondan heralde dedim meğer çatlak oluyormuş sonradan anlıyor insan😢
Celiklibusee Nejlavrl evet kılcal çatlama bende de oldu ama normalmiş beyaz tende daha çok belli oluyor sanırım🙃
Celiklibusee Minigimm0611 evet benim de göbek deliğimin etrafında sanırım en cok orası gerildiği için oluyor🙃
Nejlavrl Celiklibusee evet ben beyaz tenliyim fena sekilde karşıdan bakilinca bilr damarlarim gözüküyor harita gibi alt karina kadar uzanio boy olarak alt karnimda 4 5 catlak olustu hepsi o damarlarin uç tarafi
Deletedmom23234 Celiklibusee Buğday tenli olduğum halde bile böyle beyaz tenli olsam düşünemiyorum vallahi 😂🤭
Nurdan17 Celiklibusee ayy benimde kalçamda oldu onlardan çatlak gıbı ama degıl mor mor bir sürü hemde sizin yıne ıkı taneymıs bırde bacaklarımın ıcınde oldu cok kotu ınsallah gecer dogumdan sonra
Celiklibusee Nurdan17 benim bacaklarımda daha önce de vardı hep damarlarım belli olur yani😂şimdi tatile gideceğim 4gün güneşlenmeyi düşünüyorum inşallah😂