Nulu 27+3 haftalık olduk hala içime sinen bir kız ismi bulamadım ya iki oğluma hemen bulmuştuk anlamı güzel okadar çok isimler var ki ama Kiz isimleri bazen çok saçma anlamlar taşıyor bende çok önem veriyorum karakterine yansıyor çünkü yardım edin nolur araştırmaktan bıktım 😭
MasalAlparslanMom Nulu neyseki eşim rüyasında gönlümden geçeni gördü karar verdik daha 12. Haftada🤰🏻🙋🏻♀️ ne ben onu ikna etmek zorunda kaldım ne o beni . Masal sare olacak hayırlısıyla
uleErenTozkoparan Nulu oooo sen ne dion 37+5oldum nerdeyse doguma gidecem ama hala kızıma isime karar veremedim eylül istiyordum bu son haberlerde n sonra o küçük yavrunun yüzü gözümün önüne geliyo üzülüyorum yoksa eylül istiyordum
DuyguGkgz Nulu Bizde Ela koyucaz inşallah😌 bize aileler çok karıştı yoksa hamile olduğumu öğrendiğim anda karar vermiştik isme her beğendiğimize bahane buldular en son bunda karar kulduk ama bunu da hala çok benimseyemediler😒
Nulu MasalAlparslanMom ay ne güzel çok şanslısın keşke diyorum rüyada görsem ismini artık kararsızlık çok kötü
Nulu Mineszn Tek isim istiyorum bende bak ne güzel kısa ve öz çok güzel seçmişsin canım anlamı nedir acaba?
Nulu uleErenTozkoparan kiz inanırmısın aynısını bende düşündüm Eylülde doğacak Allah izin verirse olumlu bakıyordum o isime şimdi bu olaylardan sonra asla koyamıycam😔
Nulu DuyguGkgz offf zaten bulduğum beğendiğim her isime aileler bir kulp taktı Nevra dedim çok kaba dediler, Serra dedim ay sera domatesi diye dalga geçerler Lina dedim o ne ya yabancı isim gibi dediler böyle varya gına geldi artık
SeherBayraktar Nulu Hafsa sare dinen anlamı da çok güzel taşıyan kişiler de öyle Canım. Ben kızım olursa bu ismi koyucam 🤗
Nulu SeherBayraktar Hafsa yı bende çok beğeniyordum eşim bi türlü ısınamadı çok saf ve temiz geliyor kulağa asil bir isim gerçekten
Nulu Elcnerdgn kız ne biliyim iki oğlanda hiç sıkıntı çekmedim ilk kizim ve tabi çok özel olsun istiyorum ama ne kadar uğraşırsan okadar zorlanırsın derler ya ilk hoşuma giden isime karar verip kalsaydım keşke hiç kimsenin lafını da takmasaydım diyorum şimdi 😞