anneyim_33 [https://www.hizliresim.com/rvlhaix](https://) Tommybaby den bu arabayı alan varmı arkadaşlar kullanan tavsiye eden varmı
anneyim_33 busra1997alpaslan2021 kullanışlı buldunuz siz acaba görünüş olarak beğendim ama kullanış da önemli kararsız kaldım sizce?
busra1997alpaslan2021 anneyim_33 ewet arkadaşım a.101den aldi 3 sene once aynı model çok memnun olduğunu söyledi hiç pahali bebek arabalarına gerek yok dedi katlaniyorda gidip bakacağız ama daha erken oyuzden
Gul2528 anneyim_33 daha gelmedi sürdüğümüz şehire geldi ama dağıtım olmadı pazar olduğu için yarın gelince atayım ama isterseniz trendyoldaki fotosunu atabilirim
anneyim_33 busra1997alpaslan2021 anladm evet bende öyle düşünüyorum çok para vermeye gerek yok😊 hayırlısı bklm
Burcan35 https://ty.gl/ps9pyu5 bu urunu aldik henuz kullanmadik bebisimiz dogunca kullancaz insallah ama gayet guzel ve kaliteli gorunuyor kurulumu da kolay 810 tl ye almistim ikili seti