busra1997alpaslan2021 benim ailem de şeker hastası yok, normal kilo ile 58kg hamile kaldım 27.haftamdayım ve sadece 6 kg aldım. Buna rağmen şeker yükleme sonucum sınırda çıktı, kontrollü beslenmeye başladım. Hiç belli olmuyor kimde çıkıp çıkmayacağı.. iyi ki yaptırmışım diyorum.O dönem bebeğimin suyu da fazlaydı diyet sonrası normal seviyelere geldi . Tedbirli olmak da fayda var.