Merhaba kızlar bendede gebelik şekeri cıktı aclık 108 1.saat 182 cıktı ikincisi 123 cıktı doktorum endokrin ve diyetisyene yönlendirdi 31 haftalığım ve sadece 4 kilo aldım bebegin gelişimi güzel suyu normal fazla degil 2 haftalık bi takip verdi tokluklarım güzel 114,115 bazen 125 bu sekilde cıkıyo aclıklarımda 99,98,101,105 arası sizce insülin kullanırmıyım bende