Kizlar bu hafta hesabindan bisey anlamadim ya 15+1 im doktorum 4. Ayimin son haftasinda oldugumu soyledi. 16 hafta olunca tam 4 aylik oluyosun Ama insanlar daha iki haftan var diyolar 4 un bitmesi icin gercekten bisey anlamadim kimisi hala 3 ayliksin diyo kimisi 3,5 doktor 4 diyebilirsin zaten bikacgun kaldi bitmesine diyo. Ne diyim ben simdi😂