Ayse1934 _ezo benimde oturup kalkinca veya yataktan kalkinda alt tarafima yuk biniyo gibi oluyo cok rahatsiz oluyorum
-Mathilda- Canım benim de kasık batmalarım oluyor özellikle oturup kalktıkça ben artık normal olarak bakmaya başladım